Doping hafızayı nasıl bilirsiniz ?
14
●215
- 29-07-2021, 11:01:01Üyeliği durduruldukişi öğrenmek istemedikçe hiçbir eğitim ve method işe yaramayacaktır.. faydasız olduğunu yazanlar kendi kapasiteleri ile alakalı yazmışlardır.öğretmen de derste anlatır ama sınıfta ki 40 kişi de o dersi anlamaz ve hepsi de yüksek not almaz..sen kendi öğrenme kapasitene ve imkanına göre doping hafıza veya raunt incele, başarılar
- 29-07-2021, 11:09:31Raunt biraz pahalı imiş doping hafıza ona nazaran daha uygunHuseyinUlucay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 12:00:08Dediğinizin bir çoğunu yanlış buluyorum tabiki buradaki önemli olan öğrenci fakat bir öğrenciyi iyi yapacak kişide öğretmendir. Eğitim ne kadar iyi olursa öğrenci o kadar iyi öğrenir. 40 tane öğrencinin dersi anlamama nedeni belkide eğitim sistemidir çünkü bu tür öğrenciler hiç bir zaman değer görmeyip bir kenara atılmıştır en kötü öğrenciyi bile bazı derslere çok aktif katıldığını gördüm yani methodlar ve sistemler ne kadar iyiyse öğrencide o kadar iyi olurHuseyinUlucay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi yanında öğrencininde çabalayıp emek göstermesi gerekiyor.
- 30-07-2021, 02:12:13Üyeliği durduruldutürkiye için konuşuyorsak en iyi eğitim veren en iyi öğretmenlerin olduğu liselere bak bakalım kaç tanesi üni sınavında derece yapıyor mesela ilk 1000/10000 gbi bakarsan %95 i hem imkanları çok zayıf olan hemde ücra okullarda eğitim almışlardır.bir şeyi anlamadan ve araştırmadan laf olsun diye cevap yazılmaz.
yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-07-2021, 11:04:03O okullardan bir çok öğrenci derece yapıyor yapmadığını kim söyledi? hemde her sistemde olduğu gibi kazananların sadece aynı yerden olması beklenemez adam çok iyi bir okulda okur sonra çalışmayı bırakır birisi kötü okulda olur pişman olup çok çalışır daha iyi yerlere gelir bu her sistemde var Türkiyedeki sisteme bakarsanız başaranların çoğunun o masada kendi saatlerini emeklerini vererek kazandığını görürsünüz Türkiyede eğitim falan yok beni bu konuda kimse ikna edemez öğrenciler evet suçlu ama bir çok okuldaki hocalar kendisi daha bilmediği şeyleri öğrenciye aktarmaya çalışıyor 65 yaşına gelmiş adamları öğretmen diye başımıza koyuyorlar birde siz bu sistemi savunuyorsunuzHuseyinUlucay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gidin bi dışarı çıkın öğrencilere bi sistemi sorun sonra sistemi kendiniz savunursunuz ben size sistemin içinde olan birisi olarak söylüyorum böyle bir sistemle hiç bir şey olmaz
- 30-07-2021, 14:56:45Üyeliği durduruldudostum ilk yazdığımı anlamadığın için bişey demiyorum sana.kimse eğitim sistemi iyi diye birşey söylemedi nerenden uydurdun ? evet hocalar da iyi değil hepsi ona katılıyorum ,sistem de bozuk ona da eywallah ilk mesajı okuyup anlarsan farklı şeylerden bahsediyoruz.sen dünyanın en iyi hocasını da getirsen olay öğrencide biter imkansızlıklar içinde bile çok iyi başarılı olan insanlar var.elbette sistemi eğitimi en iyi hale getirmek lazım fakat konu ve benim yorumumla senin yazdıklarının hiçbir alakası yok.en iyi liseye gidin mesela aynı sınıfta aynı hocaların dersine girdiği öğrenciler arasında bile çok farklar var.öğretmeni bile olmayan doğu okullarından ne başarılı öğrenciler çıkıyor bu herşeyin kişide bittiğini gösterir.daha da alıntılama ...
yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi yanında öğrencininde çabalayıp emek göstermesi gerekiyor.