dostum ilk yazdığımı anlamadığın için bişey demiyorum sana.kimse eğitim sistemi iyi diye birşey söylemedi nerenden uydurdun ? evet hocalar da iyi değil hepsi ona katılıyorum ,sistem de bozuk ona da eywallah ilk mesajı okuyup anlarsan farklı şeylerden bahsediyoruz.sen dünyanın en iyi hocasını da getirsen olay öğrencide biter imkansızlıklar içinde bile çok iyi başarılı olan insanlar var.elbette sistemi eğitimi en iyi hale getirmek lazım fakat konu ve benim yorumumla senin yazdıklarının hiçbir alakası yok.en iyi liseye gidin mesela aynı sınıfta aynı hocaların dersine girdiği öğrenciler arasında bile çok farklar var.öğretmeni bile olmayan doğu okullarından ne başarılı öğrenciler çıkıyor bu herşeyin kişide bittiğini gösterir.daha da alıntılama ...

yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O okullardan bir çok öğrenci derece yapıyor yapmadığını kim söyledi? hemde her sistemde olduğu gibi kazananların sadece aynı yerden olması beklenemez adam çok iyi bir okulda okur sonra çalışmayı bırakır birisi kötü okulda olur pişman olup çok çalışır daha iyi yerlere gelir bu her sistemde var Türkiyedeki sisteme bakarsanız başaranların çoğunun o masada kendi saatlerini emeklerini vererek kazandığını görürsünüz Türkiyede eğitim falan yok beni bu konuda kimse ikna edemez öğrenciler evet suçlu ama bir çok okuldaki hocalar kendisi daha bilmediği şeyleri öğrenciye aktarmaya çalışıyor 65 yaşına gelmiş adamları öğretmen diye başımıza koyuyorlar birde siz bu sistemi savunuyorsunuz gidin bi dışarı çıkın öğrencilere bi sistemi sorun sonra sistemi kendiniz savunursunuz ben size sistemin içinde olan birisi olarak söylüyorum böyle bir sistemle hiç bir şey olmaz