kişi öğrenmek istemedikçe hiçbir eğitim ve method işe yaramayacaktır.. faydasız olduğunu yazanlar kendi kapasiteleri ile alakalı yazmışlardır.öğretmen de derste anlatır ama sınıfta ki 40 kişi de o dersi anlamaz ve hepsi de yüksek not almaz..sen kendi öğrenme kapasitene ve imkanına göre doping hafıza veya raunt incele, başarılar
Dediğinizin bir çoğunu yanlış buluyorum tabiki buradaki önemli olan öğrenci fakat bir öğrenciyi iyi yapacak kişide öğretmendir. Eğitim ne kadar iyi olursa öğrenci o kadar iyi öğrenir. 40 tane öğrencinin dersi anlamama nedeni belkide eğitim sistemidir çünkü bu tür öğrenciler hiç bir zaman değer görmeyip bir kenara atılmıştır en kötü öğrenciyi bile bazı derslere çok aktif katıldığını gördüm yani methodlar ve sistemler ne kadar iyiyse öğrencide o kadar iyi olur

tabi yanında öğrencininde çabalayıp emek göstermesi gerekiyor.