HuseyinUlucay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiye için konuşuyorsak en iyi eğitim veren en iyi öğretmenlerin olduğu liselere bak bakalım kaç tanesi üni sınavında derece yapıyor mesela ilk 1000/10000 gbi bakarsan %95 i hem imkanları çok zayıf olan hemde ücra okullarda eğitim almışlardır.bir şeyi anlamadan ve araştırmadan laf olsun diye cevap yazılmaz.
O okullardan bir çok öğrenci derece yapıyor yapmadığını kim söyledi? hemde her sistemde olduğu gibi kazananların sadece aynı yerden olması beklenemez adam çok iyi bir okulda okur sonra çalışmayı bırakır birisi kötü okulda olur pişman olup çok çalışır daha iyi yerlere gelir bu her sistemde var Türkiyedeki sisteme bakarsanız başaranların çoğunun o masada kendi saatlerini emeklerini vererek kazandığını görürsünüz Türkiyede eğitim falan yok beni bu konuda kimse ikna edemez öğrenciler evet suçlu ama bir çok okuldaki hocalar kendisi daha bilmediği şeyleri öğrenciye aktarmaya çalışıyor 65 yaşına gelmiş adamları öğretmen diye başımıza koyuyorlar birde siz bu sistemi savunuyorsunuz gidin bi dışarı çıkın öğrencilere bi sistemi sorun sonra sistemi kendiniz savunursunuz ben size sistemin içinde olan birisi olarak söylüyorum böyle bir sistemle hiç bir şey olmaz