kişi öğrenmek istemedikçe hiçbir eğitim ve method işe yaramayacaktır.. faydasız olduğunu yazanlar kendi kapasiteleri ile alakalı yazmışlardır.öğretmen de derste anlatır ama sınıfta ki 40 kişi de o dersi anlamaz ve hepsi de yüksek not almaz..sen kendi öğrenme kapasitene ve imkanına göre doping hafıza veya raunt incele, başarılar