• 23-07-2021, 20:32:57
    #28
    Growth Manager
    Ben sizin yerinizde olsam ürünü gönderirken içine not düşerim "böyle bir hata oldu, 134 ₺ yerine 34 ₺ yazmışız ama yine de gönderdik, umarım bi yorumda bulunursunuz " kaba taslak gibisinden..
  • 23-07-2021, 21:13:15
    #29
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not gönderip numara bıraktığınız kişilerden birisi gıcıklığına bu mağaza bizimle kargo paketi içerisine koyduğu not ile ulaşmaya çalıştı derlerse ve Trendyol bunun için sözleşmeyi uygulamaya karar verirse ki verecektir 10.000 TL tazminat ödemeniz gerekecek. İmzaladığınız trendyol satıcı sözleşmesinde bu çok açık bir şekilde yazmakta.
    4.20. Satıcı ayrıca öncesinde DSM’nin yazılı izni olmaksızın Alıcı’lara herhangi bir reklam ve/veya pazarlama çalışması yapamayacak (ürünün Satıcı’lara ait kutularla gönderilmesi dışında), Alıcı’lara ürün ve/veya hizmetle birlikte herhangi bir promosyon malzemesi, numune ürün gibi bir gönderide bulunmayacaktır. Satıcı, Sözleşme’nin yürürlük süresi boyunca ve Sözleşme’nin sona ermesinden itibaren 2 (iki) yıl süre boyunca DSM’yi ve DSM’ye ait markaları kötüleyici veya bunları hedef gösteren, söz konusu markaların ve DSM’nin ticari itibarını zedeleyecek beyan, eylem ve söylemlerde bulunmayacağını, işbu Sözleşme tahtındaki haklarını kullanırken ve yükümlülüklerini ifa ederken iyiniyet ve dürüstlük ilkelerine uyacağını, haksız rekabet teşkil edecek fiillerde bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Satıcı işbu maddenin ihlali halinde 10.000 TL (on bin Türk Lirası) tutarında cezai şart ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

    yanlış biliyosunuz hocam o ceza bu madde için geçerli. İletişime geçmek yasak tabi ki ama 10 bin tl ceza olarak yazmıyor. Ürünleri bi şekilde göndericem kargo işini çözemezsem
  • 23-07-2021, 21:15:51
    #30
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.20. Satıcı ayrıca öncesinde DSM’nin yazılı izni olmaksızın Alıcı’lara herhangi bir reklam ve/veya pazarlama çalışması yapamayacak (ürünün Satıcı’lara ait kutularla gönderilmesi dışında), Alıcı’lara ürün ve/veya hizmetle birlikte herhangi bir promosyon malzemesi, numune ürün gibi bir gönderide bulunmayacaktır. Satıcı, Sözleşme’nin yürürlük süresi boyunca ve Sözleşme’nin sona ermesinden itibaren 2 (iki) yıl süre boyunca DSM’yi ve DSM’ye ait markaları kötüleyici veya bunları hedef gösteren, söz konusu markaların ve DSM’nin ticari itibarını zedeleyecek beyan, eylem ve söylemlerde bulunmayacağını, işbu Sözleşme tahtındaki haklarını kullanırken ve yükümlülüklerini ifa ederken iyiniyet ve dürüstlük ilkelerine uyacağını, haksız rekabet teşkil edecek fiillerde bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Satıcı işbu maddenin ihlali halinde 10.000 TL (on bin Türk Lirası) tutarında cezai şart ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

    yanlış biliyosunuz hocam o ceza bu madde için geçerli. İletişime geçmek yasak tabi ki ama 10 bin tl ceza olarak yazmıyor. Ürünleri bi şekilde göndericem kargo işini çözemezsem
    Bahsettiğiniz telefon numarası bırakma ya da başka bir internet sitesine yönlendirme işlemleri alıcılara reklam ve pazarlama çalışması kapsamına giriyor yani ortada bir yanlış anlaşılma yok. Benim dediğim şekilde hocam.
  • 23-07-2021, 21:19:19
    #31
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz telefon numarası bırakma ya da başka bir internet sitesine yönlendirme işlemleri alıcılara reklam ve pazarlama çalışması kapsamına giriyor yani ortada bir yanlış anlaşılma yok. Benim dediğim şekilde hocam.
    Reklam veya pazarlama yapmıyorum zaten. Başka internet sitesine yönlendirme vs de kesinlikle yok. Sadece arayıp ürünü fiyatı yanlış girildiğini ve iptal etmelerini istediğimi söylüycem

    4.16. Satıcı, Alıcı’yla yalnızca Platform üzerinden sözleşme akdedecek ve sadece Platform üzerinden söz konusu ticari faaliyette bulunacaktır. Satıcı, Alıcı’nın Platform’dan ileteceği, kendisiyle her ne surette olursa olsun Platform dışında iletişime geçme ve/veya Alıcı’nın Platform dışında satın alma isteğine olumlu cevap vermeyecek, her ne surette olursa olsun Alıcılar’la Platform dışında herhangi bir hukuki ilişki kurmayacak, herhangi bir satış işlemi gerçekleştirmeyecektir. Satıcı DSM’nin bilgisi olmaksızın her ne surette olursa olsun Alıcı’larla iletişime geçmeyecektir. Şu kadar ki Alıcılar’ın doğrudan Satıcı’ya ait alışveriş kanallarından iletişime geçmesi işbu maddenin istisnasıdır.

    dediğiniz madde bu. eğer dediğiniz gibi aynı madde olsaydı zaten bunu koymazlardı veya buna da cezayı yazarlardı gayet açık ve Türkçe metinler bence siz yanlış anlamışsınız. Bir hukukçu varsa bunu yorumlayabilir.
  • 23-07-2021, 21:20:21
    #32
    Müşteri hizmetlerinden hiç kimse satıcı ile müşteri görüşmüş diye bildirmez. Ayrıca 1500 TL ticarette önemli bir para değil. Yolla gitsin.
  • 23-07-2021, 21:24:56
    #33
    Trendyol yasaklı fiyatdan satışı niye durdurmamış ki ( Normalde satışı durdurur )
  • 23-07-2021, 21:25:38
    #34
    JetTek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol yasaklı fiyatdan satışı niye durdurmamış ki ( Normalde satışı durdurur )
    valla onu bende anlamadım normalde düşük fiyat diye durduruyodu
  • 23-07-2021, 23:12:12
    #35
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam veya pazarlama yapmıyorum zaten. Başka internet sitesine yönlendirme vs de kesinlikle yok. Sadece arayıp ürünü fiyatı yanlış girildiğini ve iptal etmelerini istediğimi söylüycem

    4.16. Satıcı, Alıcı’yla yalnızca Platform üzerinden sözleşme akdedecek ve sadece Platform üzerinden söz konusu ticari faaliyette bulunacaktır. Satıcı, Alıcı’nın Platform’dan ileteceği, kendisiyle her ne surette olursa olsun Platform dışında iletişime geçme ve/veya Alıcı’nın Platform dışında satın alma isteğine olumlu cevap vermeyecek, her ne surette olursa olsun Alıcılar’la Platform dışında herhangi bir hukuki ilişki kurmayacak, herhangi bir satış işlemi gerçekleştirmeyecektir. Satıcı DSM’nin bilgisi olmaksızın her ne surette olursa olsun Alıcı’larla iletişime geçmeyecektir. Şu kadar ki Alıcılar’ın doğrudan Satıcı’ya ait alışveriş kanallarından iletişime geçmesi işbu maddenin istisnasıdır.

    dediğiniz madde bu. eğer dediğiniz gibi aynı madde olsaydı zaten bunu koymazlardı veya buna da cezayı yazarlardı gayet açık ve Türkçe metinler bence siz yanlış anlamışsınız. Bir hukukçu varsa bunu yorumlayabilir.
    Hocam siz inanmak istediğinize inanıyorsunuz bence Trendyol çalışanıyım ve Trendyol bahsedilen işlemi reklam ve pazarlama faaliyeti olarak değerlendiriyor ve tazminat kapsamı içerisinde isterseniz 1500 TL'den kaçmak için dediğinizi yapın inşallah kimse şikayette bulunmaz ama bulunursa Trendyol'un tazminat hakkı doğuyor inanıp inanmamak size kalmış.
  • 23-07-2021, 23:21:05
    #36
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz inanmak istediğinize inanıyorsunuz bence Trendyol çalışanıyım ve Trendyol bahsedilen işlemi reklam ve pazarlama faaliyeti olarak değerlendiriyor ve tazminat kapsamı içerisinde isterseniz 1500 TL'den kaçmak için dediğinizi yapın inşallah kimse şikayette bulunmaz ama bulunursa Trendyol'un tazminat hakkı doğuyor inanıp inanmamak size kalmış.
    Hocam ben göndericem ürünleri sanırım ama 1500 tl diye diye burada herkes küçümsüyor 1500 tl benim için büyük bi para 100lerce kargo çıkarmıyorum günlük ve daha yeni başladım yeni yeni çeviriyorum kendi maaşımdan katıp bişeyler yapmaya çalışıyorum bu yüzden arayıştayım yoksa konu bile açmadan alır gönderirdim ürünleri herkes gönder diyor ama maddi durumu bilmiyor tabi