ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz inanmak istediğinize inanıyorsunuz bence Trendyol çalışanıyım ve Trendyol bahsedilen işlemi reklam ve pazarlama faaliyeti olarak değerlendiriyor ve tazminat kapsamı içerisinde isterseniz 1500 TL'den kaçmak için dediğinizi yapın inşallah kimse şikayette bulunmaz ama bulunursa Trendyol'un tazminat hakkı doğuyor inanıp inanmamak size kalmış.
Hocam ben göndericem ürünleri sanırım ama 1500 tl diye diye burada herkes küçümsüyor 1500 tl benim için büyük bi para 100lerce kargo çıkarmıyorum günlük ve daha yeni başladım yeni yeni çeviriyorum kendi maaşımdan katıp bişeyler yapmaya çalışıyorum bu yüzden arayıştayım yoksa konu bile açmadan alır gönderirdim ürünleri herkes gönder diyor ama maddi durumu bilmiyor tabi