J nin alt çizgisini hafif uzatarak gülümseme hissi verebilirsiniz. Yandan gülümseyen bir insan görüntüsü. aronu şekil içine almak yerine kalın fontla yazabilirsiniz teknolojiyi de ince fontla.
2.öneri t nin sol uzantısını küçük bir boşlukla ayırıp farklı renkle verebilirsiniz. Lacivert üzeri kurmızı olabilir.
sizce logomuz nasıl olmuş ?
25
●542
- 16-07-2021, 00:24:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 16-07-2021, 00:27:11renkleri websitenin arkaplanına göre ayarladım hocam pek değiştirme şansım yok çok karman çorman olur fakat diğer tavsiyelerini uygulayıp değerlendireceğim , çok teşekkür ederm değerli yorumun için.kimtasarlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2021, 00:29:06r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor
finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam
- 16-07-2021, 00:30:24yorumun için çok teşekkür ederimdesignerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2021, 00:53:24Merhaba,designerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende diyorum nereden tanıdık geliyor diye. R10' u 'Ar On' diye okuyorum, oradan çağrışım yaptı. - 16-07-2021, 15:53:17Çok sade diyenleri pek dinlemeyin derim, logo bu kadar olur zaten. Gayet güzel olmuş, gülücük fazla bile olabilir. Biz de bazen müşterilerin cafcaflı isteklerinden dolayı abartıya kaçıyoruz lakin uygun olan budur.
- 16-07-2021, 17:22:19yorumun için çok teşekkür ederimahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam