• 16-07-2021, 00:24:55
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    J nin alt çizgisini hafif uzatarak gülümseme hissi verebilirsiniz. Yandan gülümseyen bir insan görüntüsü. aronu şekil içine almak yerine kalın fontla yazabilirsiniz teknolojiyi de ince fontla.
    2.öneri t nin sol uzantısını küçük bir boşlukla ayırıp farklı renkle verebilirsiniz. Lacivert üzeri kurmızı olabilir.
  • 16-07-2021, 00:27:11
    #20
    kimtasarlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    J nin alt çizgisini hafif uzatarak gülümseme hissi verebilirsiniz. Yandan gülümseyen bir insan görüntüsü. aronu şekil içine almak yerine kalın fontla yazabilirsiniz teknolojiyi de ince fontla.
    2.öneri t nin sol uzantısını küçük bir boşlukla ayırıp farklı renkle verebilirsiniz. Lacivert üzeri kurmızı olabilir.
    renkleri websitenin arkaplanına göre ayarladım hocam pek değiştirme şansım yok çok karman çorman olur fakat diğer tavsiyelerini uygulayıp değerlendireceğim , çok teşekkür ederm değerli yorumun için.
  • 16-07-2021, 00:29:06
    #21
    r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam
  • 16-07-2021, 00:30:24
    #22
    designerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam
    yorumun için çok teşekkür ederim
  • 16-07-2021, 00:53:24
    #23
    designerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam
    Merhaba,

    bende diyorum nereden tanıdık geliyor diye. R10' u 'Ar On' diye okuyorum, oradan çağrışım yaptı.
  • 16-07-2021, 15:53:17
    #24
    ayoft.com
    Çok sade diyenleri pek dinlemeyin derim, logo bu kadar olur zaten. Gayet güzel olmuş, gülücük fazla bile olabilir. Biz de bazen müşterilerin “cafcaflı” isteklerinden dolayı abartıya kaçıyoruz lakin uygun olan budur.
  • 16-07-2021, 17:22:19
    #25
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sade diyenleri pek dinlemeyin derim, logo bu kadar olur zaten. Gayet güzel olmuş, gülücük fazla bile olabilir. Biz de bazen müşterilerin “cafcaflı” isteklerinden dolayı abartıya kaçıyoruz lakin uygun olan budur.
    yorumun için çok teşekkür ederim
  • 18-07-2021, 02:50:13
    #26
    güzel bir logo. sadece arka planın bir tık daha açık bir rengiyle daha güzel olabileceğini düşünüyorum.