Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 00:29:06
#21
designerman
r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor
finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam