• 16-07-2021, 00:12:09
    #10
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok banel.

    Banel kelimesi kulağa nasıl sıkıcı ve sade geliyorsa logo da aynı şekilde. Eğer ki bilişim, teklonoji üzerine hizmet vericekseniz şu zıkkımın internetin de logoyu adamın gözüne sokacak şekilde farklı tasarlaman lazım hocam
    emrhnkse40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yatay şekilde çok uzun olmuş. AVON kısmını üste alta bir şekilde uydurursanız çok daha güzel olacağını düşünüyorum.
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet iyi. Ama ufak bi dokunuş yapmak istedim
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo güzel minimalistte o güler yüz durumu bana sizin şirketinizi değil Amazon'un logosunu hatırlatacak yani ilk gördüğümde direk o aklıma geldi. Daha spesifik bir ekleme yapabilirsiniz bence
    Yorumlarınız , önerileriniz için çok teşekkür ederim.Tavsiyelerinizi dikkate alacağım.
  • 16-07-2021, 00:14:45
    #11
    Yaratıcı olmuş. Ancak kullanışlı olduğunu düşünmüyorum. Tavsiyem tebessüm imgesini kaldırıp l nin boyunu normale çevirmen. ".com" uda kaldırman. çok sade gelirse "o" lara bir de kaş çizmeyi dene.. iyi çalışmalar..
  • 16-07-2021, 00:18:28
    #12
    Merhabalar

    Aron text arka planını renklendirip ve sonra yüzü temsil eden o harfleri ve en alttaki gülümsemeyi renklendirirseniz daha güzel olabilir
  • 16-07-2021, 00:19:25
    #13
    zeqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaratıcı olmuş. Ancak kullanışlı olduğunu düşünmüyorum. Tavsiyem tebessüm imgesini kaldırıp l nin boyunu normale çevirmen. ".com" uda kaldırman. çok sade gelirse "o" lara bir de kaş çizmeyi dene.. iyi çalışmalar..
    Değerlendireceğiz , çok teşekür ederim yorumun için
  • 16-07-2021, 00:19:42
    #14
    Gülücük yakışmamış
  • 16-07-2021, 00:20:09
    #15
    Müthiş bir yaratıcılık. Eline sağlık
  • 16-07-2021, 00:21:44
    #16
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müthiş bir yaratıcılık. Eline sağlık
    ironi mi yoksa ciddi görüşünüz mü pek anlayamadım fakat değerli yorumun için çok teşekkür ederim
  • 16-07-2021, 00:22:12
    #17
    KreonDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Aron text arka planını renklendirip ve sonra yüzü temsil eden o harfleri ve en alttaki gülümsemeyi renklendirirseniz daha güzel olabilir
    deneyceğim , değerli yorumun için çok çok teşekkür ederim
  • 16-07-2021, 00:23:01
    #18
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ironi mi yoksa ciddi görüşünüz mü pek anlayamadım fakat değerli yorumun için çok teşekkür ederim
    Tabiki ciddi böyle logolari severim teknolojiye ayak uyduran logolar her zaman iyidir. Şahsen iyi durmuş