Yaratıcı olmuş. Ancak kullanışlı olduğunu düşünmüyorum. Tavsiyem tebessüm imgesini kaldırıp l nin boyunu normale çevirmen. ".com" uda kaldırman. çok sade gelirse "o" lara bir de kaş çizmeyi dene.. iyi çalışmalar..