Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 00:14:45
#11
zeqi
Yaratıcı olmuş. Ancak kullanışlı olduğunu düşünmüyorum. Tavsiyem tebessüm imgesini kaldırıp l nin boyunu normale çevirmen. ".com" uda kaldırman. çok sade gelirse "o" lara bir de kaş çizmeyi dene..
iyi çalışmalar..