Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok banel.

Banel kelimesi kulağa nasıl sıkıcı ve sade geliyorsa logo da aynı şekilde. Eğer ki bilişim, teklonoji üzerine hizmet vericekseniz şu zıkkımın internetin de logoyu adamın gözüne sokacak şekilde farklı tasarlaman lazım hocam
emrhnkse40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yatay şekilde çok uzun olmuş. AVON kısmını üste alta bir şekilde uydurursanız çok daha güzel olacağını düşünüyorum.
EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence gayet iyi. Ama ufak bi dokunuş yapmak istedim
Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo güzel minimalistte o güler yüz durumu bana sizin şirketinizi değil Amazon'un logosunu hatırlatacak yani ilk gördüğümde direk o aklıma geldi. Daha spesifik bir ekleme yapabilirsiniz bence
Yorumlarınız , önerileriniz için çok teşekkür ederim.Tavsiyelerinizi dikkate alacağım.