Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 00:23:01
#18
Nookta
adampation adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ironi mi yoksa ciddi görüşünüz mü pek anlayamadım fakat değerli yorumun için çok teşekkür ederim
Tabiki ciddi böyle logolari severim teknolojiye ayak uyduran logolar her zaman iyidir. Şahsen iyi durmuş