Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 17:22:19
#25
adampation
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok sade diyenleri pek dinlemeyin derim, logo bu kadar olur zaten. Gayet güzel olmuş, gülücük fazla bile olabilir. Biz de bazen müşterilerin cafcaflı isteklerinden dolayı abartıya kaçıyoruz lakin uygun olan budur.
yorumun için çok teşekkür ederim