Çok sade diyenleri pek dinlemeyin derim, logo bu kadar olur zaten. Gayet güzel olmuş, gülücük fazla bile olabilir. Biz de bazen müşterilerin “cafcaflı” isteklerinden dolayı abartıya kaçıyoruz lakin uygun olan budur.