designerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 (re10) - aron benzer / amazon havası da var. mock-upta her logo hoş duruyor finansal bir şey olsaydı teknolojideki "l" harfini hafif yatır yüzde işareti olsun derdim.. genel olarak bence başarılı duruyor hocam
Merhaba,

bende diyorum nereden tanıdık geliyor diye. R10' u 'Ar On' diye okuyorum, oradan çağrışım yaptı.