• 10-07-2021, 10:36:07
    #10
    🏆 SMM-PANEL.NET
    diş ile alakalı pek korkulacak bir şey yok aslında ama o sesler ve o ağızda oluştan tükürük çok sinir bozucu.
  • 10-07-2021, 10:36:19
    #11
    3 tane kanal yaptırdım 2. Den sonra alışmıştım tüm dişlerime kanal yaptırma isteği uyanmış garip bir şekilde
    1-2 iğne vuruyor, en dip kısıma gelene dek hiç bir şey hissetmiyorsunuz zaten, fakat en dipte sinirlerin çıkarırken belki ağrıyabilir falan demişti ben de ağrımadı. Dişin kökündeki sarı sinirleri çıkarıyor bana da göstermişti, ama ağrımadı ben de
  • 10-07-2021, 10:38:27
    #12
    Allah bu diş acısını düşmanına çektirmesin iki diş kanal tedavilik ne güzel geçmişti dün yine bir şey battı çıktı ağzım şişti böyle bir şey yok ya kurbana kadar olsam bari 😂
  • 10-07-2021, 10:40:14
    #13
    Hocam diş ağrısı çekmektense her gün kanal tedavisi olmaya gidebilirim.
  • 10-07-2021, 10:42:26
    #14
    3-4 sene sonra kanal tedavisi yapılan diş kırılabilir hocam. Şimdiden seni uyarayım. Benim inci gibi dişlerimden biri böyle gitti maalesef 😔
  • 10-07-2021, 10:46:34
    #15
    wala hocam apse sonrası mecbur kalıp yaptırmıştım canlı ameliyat gibi bir şey sinirleri de mutlaka aldırın ki sonrasında aynı ağrıları yaşamayın diş ağrısını çeken bilir tedavisi de bir o kadar zordur.
  • 10-07-2021, 10:47:00
    #16
    İğneden korkuyosan ilk başta sprey sıktırt sonra iğneyi vurdur. Kanal tedavisi konusunda hiç bir acı olmuyor hocam için rahat olsun.
  • 10-07-2021, 11:13:01
    #17
    2 Kere oldum 2 tane farklı doktorda 1 tanesi çok acıttı bi tanesinde hiç hissetmedim doktor önemli uyuşturucu 2 tane iste
  • 10-07-2021, 11:16:09
    #18
    Daha dün kanal tedavisi yaptırdım maalesef sanırım bünye kuvvetinden 1.iğne vuruldu başladılar işleme hissettiğim için durdurdum 2.iğne vuruldu sonra tekrar işleme başlandı yine aynı şekilde hissettim bu sefer 3.iğne damak iğnesi oldu ondan sonra yüzümün sağ tarafı komple gitti hissetmedim. Dikkat etmen gereken eğer acı hissedersen işlem esnasında doktoru durdurup hissettiğini söyle. Şu an işlem sonrası iyiyim ve gayet memnunum. Dİşimin ağrısının geçmesi bi tık mutlu etmedi değil