Herkese günaydın saat 13.00da dişçiye kanal tedavisi için randevum var daha önceden bir doktor iltihaplı dişimi çektiği için travma gibi bir şey oluştu içimde bir korku mevcut yaptıran varsa süreç nasıl oluyor acısı var mı uyuşturmayı nasıl yapıyorlar ek isteyebiliyor muyuz
Moderatör hocalarım kimseden öneri istemiyorum sadece merak ettiğim bir konu
Kanal tedavisi olan var mı
24
●267
- 10-07-2021, 10:28:32hocam iğneden sonra birşey hissetmiyorsunuz zaten ama kanal için küçük iğneler batırıp kanal açılıyor acıdığı takdirde doktora söyleyin yoksa can yakıyor korkmayın birşey yoktlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 10:29:35Maalesef 4-5 tane var
Deneyimlerimden tavsiye verecek olursam, öncelikle korkulacak hiçbir şey yok. Korkularınızı bir kenara bırakın. İğne ile uyuşturduktan sonra sadece sesleri duyacaksın. Onlara da çok kulak asmamaya bakın. Eğer acı hissedersen doktoruna söylersen daha yüksek dozda uyuşturucu iğne yapar. Geçmiş olsun.
- 10-07-2021, 10:30:19Hocam bir arkadaşla diş tedavisi için bir yere gitmiştik tedavi sırasında yaptığı hareketlerden benim içim yandı bir ara yeter artık diyecektim doktor hanıma 😂EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 10:31:54hocam iğne yaptırmadan önce iğne yapacağı yere spreyle uyuşturmasını söyleyin daha iyi oluyor emin oluntlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2021, 10:34:26Valla hocam artık aynı yer 3. Defa apse yapıyor mecbur zorla götürülüyorum kaçmak gibi bir şey mümkün değil 😂OguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanık kokusuymuş galibaleaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla stresten ağrımayan dişim ağrıdı hocam yok böyle bir şeyEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-07-2021, 10:35:51Maaşallah hocam ben 1 tane yaptırmaya tırsıyorumeslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle