• 10-07-2021, 10:27:28
    #1
    Herkese günaydın saat 13.00da dişçiye kanal tedavisi için randevum var daha önceden bir doktor iltihaplı dişimi çektiği için travma gibi bir şey oluştu içimde bir korku mevcut yaptıran varsa süreç nasıl oluyor acısı var mı uyuşturmayı nasıl yapıyorlar ek isteyebiliyor muyuz
    Moderatör hocalarım kimseden öneri istemiyorum sadece merak ettiğim bir konu
  • 10-07-2021, 10:28:32
    #2
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese günaydın saat 13.00da dişçiye kanal tedavisi için randevum var daha önceden bir doktor iltihaplı dişimi çektiği için travma gibi bir şey oluştu içimde bir korku mevcut yaptıran varsa süreç nasıl oluyor acısı var mı uyuşturmayı nasıl yapıyorlar ek isteyebiliyor muyuz
    Moderatör hocalarım kimseden öneri istemiyorum sadece merak ettiğim bir konu
    hocam iğneden sonra birşey hissetmiyorsunuz zaten ama kanal için küçük iğneler batırıp kanal açılıyor acıdığı takdirde doktora söyleyin yoksa can yakıyor korkmayın birşey yok
  • 10-07-2021, 10:29:35
    #3
    Maalesef 4-5 tane var Deneyimlerimden tavsiye verecek olursam, öncelikle korkulacak hiçbir şey yok. Korkularınızı bir kenara bırakın. İğne ile uyuşturduktan sonra sadece sesleri duyacaksın. Onlara da çok kulak asmamaya bakın. Eğer acı hissedersen doktoruna söylersen daha yüksek dozda uyuşturucu iğne yapar. Geçmiş olsun.
  • 10-07-2021, 10:30:19
    #4
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iğneden sonra birşey hissetmiyorsunuz zaten ama kanal için küçük iğneler batırıp kanal açılıyor acıdığı takdirde doktora söyleyin yoksa can yakıyor korkmayın birşey yok
    Hocam bir arkadaşla diş tedavisi için bir yere gitmiştik tedavi sırasında yaptığı hareketlerden benim içim yandı bir ara yeter artık diyecektim doktor hanıma 😂
  • 10-07-2021, 10:31:40
    #5
    Sesler ve çıkan koku dışında korkulacak birşey yok hocam
  • 10-07-2021, 10:31:54
    #6
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir arkadaşla diş tedavisi için bir yere gitmiştik tedavi sırasında yaptığı hareketlerden benim içim yandı bir ara yeter artık diyecektim doktor hanıma 😂
    hocam iğne yaptırmadan önce iğne yapacağı yere spreyle uyuşturmasını söyleyin daha iyi oluyor emin olun
  • 10-07-2021, 10:33:50
    #7
    En az 5-6 defa olmuştur, ön dişlerim hariç neredeyse tamamı kaplama. En son 1 ay önce kanal tedavisi oldu, iğneden sonra herhangi bir şey hissetmedim.
  • 10-07-2021, 10:34:26
    #8
    OguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef 4-5 tane var Deneyimlerimden tavsiye verecek olursam, öncelikle korkulacak hiçbir şey yok. Korkularınızı bir kenara bırakın. İğne ile uyuşturduktan sonra sadece sesleri duyacaksın. Onlara da çok kulak asmamaya bakın. Eğer acı hissedersen doktoruna söylersen daha yüksek dozda uyuşturucu iğne yapar. Geçmiş olsun.
    Valla hocam artık aynı yer 3. Defa apse yapıyor mecbur zorla götürülüyorum kaçmak gibi bir şey mümkün değil 😂

    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesler ve çıkan koku dışında korkulacak birşey yok hocam
    Yanık kokusuymuş galiba

    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iğne yaptırmadan önce iğne yapacağı yere spreyle uyuşturmasını söyleyin daha iyi oluyor emin olun
    Valla stresten ağrımayan dişim ağrıdı hocam yok böyle bir şey
  • 10-07-2021, 10:35:51
    #9
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 5-6 defa olmuştur, ön dişlerim hariç neredeyse tamamı kaplama. En son 1 ay önce kanal tedavisi oldu, iğneden sonra herhangi bir şey hissetmedim.
    Maaşallah hocam ben 1 tane yaptırmaya tırsıyorum