tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese günaydın saat 13.00da dişçiye kanal tedavisi için randevum var daha önceden bir doktor iltihaplı dişimi çektiği için travma gibi bir şey oluştu içimde bir korku mevcut yaptıran varsa süreç nasıl oluyor acısı var mı uyuşturmayı nasıl yapıyorlar ek isteyebiliyor muyuz
Moderatör hocalarım kimseden öneri istemiyorum sadece merak ettiğim bir konu
hocam iğneden sonra birşey hissetmiyorsunuz zaten ama kanal için küçük iğneler batırıp kanal açılıyor acıdığı takdirde doktora söyleyin yoksa can yakıyor korkmayın birşey yok