OguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef 4-5 tane var Deneyimlerimden tavsiye verecek olursam, öncelikle korkulacak hiçbir şey yok. Korkularınızı bir kenara bırakın. İğne ile uyuşturduktan sonra sadece sesleri duyacaksın. Onlara da çok kulak asmamaya bakın. Eğer acı hissedersen doktoruna söylersen daha yüksek dozda uyuşturucu iğne yapar. Geçmiş olsun.
Valla hocam artık aynı yer 3. Defa apse yapıyor mecbur zorla götürülüyorum kaçmak gibi bir şey mümkün değil 😂

leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sesler ve çıkan koku dışında korkulacak birşey yok hocam
Yanık kokusuymuş galiba

EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iğne yaptırmadan önce iğne yapacağı yere spreyle uyuşturmasını söyleyin daha iyi oluyor emin olun
Valla stresten ağrımayan dişim ağrıdı hocam yok böyle bir şey