Maalesef 4-5 tane var

Deneyimlerimden tavsiye verecek olursam, öncelikle korkulacak hiçbir şey yok. Korkularınızı bir kenara bırakın. İğne ile uyuşturduktan sonra sadece sesleri duyacaksın. Onlara da çok kulak asmamaya bakın. Eğer acı hissedersen doktoruna söylersen daha yüksek dozda uyuşturucu iğne yapar. Geçmiş olsun.
Valla hocam artık aynı yer 3. Defa apse yapıyor mecbur zorla götürülüyorum kaçmak gibi bir şey mümkün değil 😂
Sesler ve çıkan koku dışında korkulacak birşey yok hocam
Yanık kokusuymuş galiba
hocam iğne yaptırmadan önce iğne yapacağı yere spreyle uyuşturmasını söyleyin daha iyi oluyor emin olun
Valla stresten ağrımayan dişim ağrıdı hocam yok böyle bir şey