Daha dün kanal tedavisi yaptırdım maalesef sanırım bünye kuvvetinden 1.iğne vuruldu başladılar işleme hissettiğim için durdurdum 2.iğne vuruldu sonra tekrar işleme başlandı yine aynı şekilde hissettim bu sefer 3.iğne damak iğnesi oldu ondan sonra yüzümün sağ tarafı komple gitti hissetmedim. Dikkat etmen gereken eğer acı hissedersen işlem esnasında doktoru durdurup hissettiğini söyle. Şu an işlem sonrası iyiyim ve gayet memnunum. Dİşimin ağrısının geçmesi bi tık mutlu etmedi değil