wala hocam apse sonrası mecbur kalıp yaptırmıştım canlı ameliyat gibi bir şey sinirleri de mutlaka aldırın ki sonrasında aynı ağrıları yaşamayın diş ağrısını çeken bilir tedavisi de bir o kadar zordur.