3 tane kanal yaptırdım 2. Den sonra alışmıştım tüm dişlerime kanal yaptırma isteği uyanmış garip bir şekilde

1-2 iğne vuruyor, en dip kısıma gelene dek hiç bir şey hissetmiyorsunuz zaten, fakat en dipte sinirlerin çıkarırken belki ağrıyabilir falan demişti ben de ağrımadı. Dişin kökündeki sarı sinirleri çıkarıyor bana da göstermişti, ama ağrımadı ben de