• 08-07-2021, 18:10:49
    #10
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    takip
  • 08-07-2021, 18:22:44
    #11
    cemg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebecinizi değiştirin İki gelir için mahsuplaşma var
    Hocam yanlış konuya mi yorum yazdiniz öylesine mi yazmak istediniz? Mahsuplaşma; birisi benim hem müşterim hem tedarikçim ise olan birsey. Benim konumla ne alakası var bunun?
  • 08-07-2021, 18:44:36
    #12
    Aynı durumdayim.sistemde giderleri girmemiz birşeye yaramiyorki gideri girince ise yaramasi için 4000 kazanıyorsun 4000luk gider giriceksinki anca vergi odemeyesin yani Türkiye sistemi böle seçimler aynı devam ederse buna katlanicagiz.bende yakında kapatmayo düşünüyorum.el alti vergi odemeyincede odemedin oluyor.devlet gençlere destek olmazsa ülke gelişmez.
  • 08-07-2021, 19:04:02
    #13
    youtubekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumdayim.sistemde giderleri girmemiz birşeye yaramiyorki gideri girince ise yaramasi için 4000 kazanıyorsun 4000luk gider giriceksinki anca vergi odemeyesin yani Türkiye sistemi böle seçimler aynı devam ederse buna katlanicagiz.bende yakında kapatmayo düşünüyorum.el alti vergi odemeyincede odemedin oluyor.devlet gençlere destek olmazsa ülke gelişmez.
    Hocam cidden öyleymiş zor duruma girdim ben de doğru düzgün yapalim vergimizi ödeyelim dedik. Kazancım yarisina yakını vergiye ödüyorum. Gider göstermek de yetmiyor zaten hocam benim en büyük giderim zaman zaten dijital işlerde ne gider gösterecem yok ki öyle büyük gider kalemleri.
  • 08-07-2021, 19:54:42
    #14
    Concor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cidden öyleymiş zor duruma girdim ben de doğru düzgün yapalim vergimizi ödeyelim dedik. Kazancım yarisina yakını vergiye ödüyorum. Gider göstermek de yetmiyor zaten hocam benim en büyük giderim zaman zaten dijital işlerde ne gider gösterecem yok ki öyle büyük gider kalemleri.
    zaten o kadar yüksek giderin olsa sistemin açık olması birşey değiştirmiyor.firmalar papara ödeme yapsa çoktan kapatmıştım ama yapmıyorlar.yurt dışı firmaları araştırıyorum başka yöntemle kurtulamayiz
  • 09-07-2021, 13:31:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Concor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış konuya mi yorum yazdiniz öylesine mi yazmak istediniz? Mahsuplaşma; birisi benim hem müşterim hem tedarikçim ise olan birsey. Benim konumla ne alakası var bunun?
    Hayır doğru yazdım Vergi dairesi ile mahsuplaşıyorsunuz.
    Muhasebeciniz değiştirin yoksa muhasebeci tutun.
  • 11-07-2021, 17:11:01
    #16
    Bencede siz muhasebecinizi değiştirin. Bu tip işlerden anlayan birini bulun. Mahalle arasındaki X muhasebeci genelde klasik defter tutanlar olur. Dijital işlerle ilgili sizi iyi bilgilendiren ve eminim gelir. vergisini minimize edebileceğiniz, KDV giderlerinizi minimize edebileceğiniz yollar vardır. Şirketi büyüten ya da batıran genelde muhasebeciler olur. Tabi sizin bilginiz yok ise. Devlete vereceğiniz vergi ile kendinize yatırım yapabilirsiniz.
  • 12-07-2021, 15:31:33
    #17
    Hocam mali müşavirlik firmam anonim şirketi zaten. Bu işin profesyoneliyle çalışıyorum. Türkiye'de dijital işlerle uğraşan zaten binlerce insan var çok kişiye danıştım. Herkes açıkça söylüyor %50'ye yakın vergi ödemeniz gerekiyor. (Kdv ve gelir vergisini dahil edince). Muhasebeci değiştirmek pek bir çareye benzemiyor sistem ortada. Herkese teşekkürler.
  • 13-07-2021, 12:24:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    A.Ş ile bilmek veya kurumsal olmak alakasız , KDV ödeten firmayı değiştirmenize gerek yok vergi ödemek iyidir