youtubekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumdayim.sistemde giderleri girmemiz birşeye yaramiyorki gideri girince ise yaramasi için 4000 kazanıyorsun 4000luk gider giriceksinki anca vergi odemeyesin yani Türkiye sistemi böle seçimler aynı devam ederse buna katlanicagiz.bende yakında kapatmayo düşünüyorum.el alti vergi odemeyincede odemedin oluyor.devlet gençlere destek olmazsa ülke gelişmez.
Hocam cidden öyleymiş zor duruma girdim ben de doğru düzgün yapalim vergimizi ödeyelim dedik. Kazancım yarisina yakını vergiye ödüyorum. Gider göstermek de yetmiyor zaten hocam benim en büyük giderim zaman zaten dijital işlerde ne gider gösterecem yok ki öyle büyük gider kalemleri.