Aynı durumdayim.sistemde giderleri girmemiz birşeye yaramiyorki gideri girince ise yaramasi için 4000 kazanıyorsun 4000luk gider giriceksinki anca vergi odemeyesin yani Türkiye sistemi böle seçimler aynı devam ederse buna katlanicagiz.bende yakında kapatmayo düşünüyorum.el alti vergi odemeyincede odemedin oluyor.devlet gençlere destek olmazsa ülke gelişmez.