Hocam cidden öyleymiş zor duruma girdim ben de doğru düzgün yapalim vergimizi ödeyelim dedik. Kazancım yarisina yakını vergiye ödüyorum. Gider göstermek de yetmiyor zaten hocam benim en büyük giderim zaman zaten dijital işlerde ne gider gösterecem yok ki öyle büyük gider kalemleri.
zaten o kadar yüksek giderin olsa sistemin açık olması birşey değiştirmiyor.firmalar papara ödeme yapsa çoktan kapatmıştım ama yapmıyorlar.yurt dışı firmaları araştırıyorum başka yöntemle kurtulamayiz