Hocam mali müşavirlik firmam anonim şirketi zaten. Bu işin profesyoneliyle çalışıyorum. Türkiye'de dijital işlerle uğraşan zaten binlerce insan var çok kişiye danıştım. Herkes açıkça söylüyor %50'ye yakın vergi ödemeniz gerekiyor. (Kdv ve gelir vergisini dahil edince). Muhasebeci değiştirmek pek bir çareye benzemiyor sistem ortada. Herkese teşekkürler.