Merhaba arkadaşlar, 15 m2 bir oda için 12000 Btu bir klima almayı düşünüyorum fakat iki marka arasında kaldım.
Sizce bütün herşeyiyle ve en önemlisi servis desteği üzerine hangi markayı tavsiye edersiniz.
- Beko/Arçelik Neoinverter 12000 Btu (3 Yıl Garantili) 3800 TL civarı
- Baymak Elegant Plus Inverter 12000 Btu (5 Yıl Garantili) 4200 TL civarı
Baymak biraz daha cezbediyor ama aramızda kullananlar olduysa fikirlerinize göre düşünmek isterim. Teşekkürler
Sizce Hangi Marka Klima Alınmalı?
6
●74
- 02-07-2021, 23:50:01
- 02-07-2021, 23:52:56Sigma inverter klima kullanıyorum, memnunum, rahatsız etmeden soğutuyor. Arçelik tavsiye etmem, uzak durun. Daha önce Arçelik kullandım, klima çöpe gitti diyebilirim, teknik servisinden genel merkezine kadar hep sorun yaşadım.
Şu an kullandığım Sigma modeli: sgm18invdmr
Bim marketlerde de bu klima kullanılıyor. - 02-07-2021, 23:56:2115 mt2 icin cok fazla hocam 8000 var bende baymak 120 mt2 yi buz gibi yapiyor. Bu isin babasi japon markalari diyorlar ben baymak kullanıyorum 4 sendir bir sorun yaşamadım
Haaa baymak alırsan servis geldiğinde diyorki extradan 150 ver diyor boruyu uzatalim falan gazi bitmesin sakin aldan ma öyle şeylere - 03-07-2021, 00:05:56Antalya sıcağında 2008 yılında aldığımız Lg Beko klimayı yeni çıkardı babamlar. 9000lik klimayla yıllarca servis ihtiyacı olmadan 90 metrekare evin tamamını soğuttuk. Ufak tefek butik otellerde bile bu klimayı halen kullanan vardır.
Bu arada yukarıda Sigma tavsiye edilmiş, Sigma da gayet kalitelidir.
Baymak yerine Samsung da tercih edebilirsiniz bu arada. - 03-07-2021, 00:07:23Merhabalar,
15 gün önce Airfel 12.000 BTU klima aldım. 3.850 ₺'ye aldım. Airfel Daikinin ürünü. Kurulumu yapmaya bile daikin servisinden geldiler. Sessizlik muhteşem. Klimayı en düşük fan ayarında çalıştırıyorum. Orta ve yüksek ayara ihtiyaç duymuyorum. Orta ve yüksek ayarda da sessizlik muhteşem. Odamda 15 gündür 7/24 çalıştırıyorum (Adana şartları gereği). Geçen sene salona da 18.000 BTU Airfel almıştım. Ondan da çok memnunum.
Klimacı akrabalarım var. Bu klimayı almadan önce bilgi aldım. Samsung, Vestel, Arçelik gibi markaları önermedi. Baymak ve Airfeli çok önerdi. Salonumda da Airfel kullandığım için Airfel tercih ettim ve çok doğru karar vermişim.
Kısacası şiddetle Airfel tavsiye ediyorum hocam