Merhabalar,
15 gün önce Airfel 12.000 BTU klima aldım. 3.850 ₺'ye aldım. Airfel Daikinin ürünü. Kurulumu yapmaya bile daikin servisinden geldiler. Sessizlik muhteşem. Klimayı en düşük fan ayarında çalıştırıyorum. Orta ve yüksek ayara ihtiyaç duymuyorum. Orta ve yüksek ayarda da sessizlik muhteşem. Odamda 15 gündür 7/24 çalıştırıyorum (Adana şartları gereği). Geçen sene salona da 18.000 BTU Airfel almıştım. Ondan da çok memnunum.
Klimacı akrabalarım var. Bu klimayı almadan önce bilgi aldım. Samsung, Vestel, Arçelik gibi markaları önermedi. Baymak ve Airfeli çok önerdi. Salonumda da Airfel kullandığım için Airfel tercih ettim ve çok doğru karar vermişim.
Kısacası şiddetle Airfel tavsiye ediyorum hocam