Sigma inverter klima kullanıyorum, memnunum, rahatsız etmeden soğutuyor. Arçelik tavsiye etmem, uzak durun. Daha önce Arçelik kullandım, klima çöpe gitti diyebilirim, teknik servisinden genel merkezine kadar hep sorun yaşadım.
Şu an kullandığım Sigma modeli: sgm18invdmr
Bim marketlerde de bu klima kullanılıyor.