15 mt2 icin cok fazla hocam 8000 var bende baymak 120 mt2 yi buz gibi yapiyor. Bu isin babasi japon markalari diyorlar ben baymak kullanıyorum 4 sendir bir sorun yaşamadım
Haaa baymak alırsan servis geldiğinde diyorki extradan 150 ver diyor boruyu uzatalim falan gazi bitmesin sakin aldan ma öyle şeylere