Bütçe artırabiliyorsanız kesinlikle Daikin. Zamanında (4-5 sene önce) araştırmıştım. Bir kere alıp uzun ömürlü kullanmak adına araştırıp almıştım.
Memnunum. O zamanlarki diğer klima fiyatlarına göre daha pahalıydı.