Merhaba arkadaşlar, 15 m2 bir oda için 12000 Btu bir klima almayı düşünüyorum fakat iki marka arasında kaldım.
Sizce bütün herşeyiyle ve en önemlisi servis desteği üzerine hangi markayı tavsiye edersiniz.
- Beko/Arçelik Neoinverter 12000 Btu (3 Yıl Garantili) 3800 TL civarı
- Baymak Elegant Plus Inverter 12000 Btu (5 Yıl Garantili) 4200 TL civarı
Baymak biraz daha cezbediyor ama aramızda kullananlar olduysa fikirlerinize göre düşünmek isterim. Teşekkürler