• 13-06-2021, 00:38:52
    #10
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjı tamamen bitince şarja takarak dolmasını bekleyin daha sonra açın. Eğer düzelmezse stock rom yolu gözüküyor.

    https://www.google.com/search?q=redm...e-gws-wiz-serp
    Teşekkür ederim hocam bu ekranda şarjın bitmesini bekliyorum o zaman.

    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakart yanmış
    Durduk yere neden anakart yansın ki?
  • 13-06-2021, 00:40:20
    #11
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonun sıfırlanmasının bir sakıncası var mı? silinmemesi gereken şeyler yok ise fastboot'a gireibliyorsanız direk pcden yazılım atabilirsiniz yada direk recovery moda giriyor ise hard reset atabilirsiniz cihazdan.

    Ses kısma + güç tuşu fastboot moda alır cihazı.

    Basılı tutarak bir dener misiniz?

    Fastboot'a giriyor ise miflash ile cihaz içeriğini silmeden yüklemeyi de deneyebiliriz.
    Telefonumda yedeği alınmamış çok fazla dosya olduğu için maalesef sıfırlayamam hocam en son ihtimal olabilir. Teşekkürler
  • 13-06-2021, 00:41:07
    #12
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam bu ekranda şarjın bitmesini bekliyorum o zaman.


    Durduk yere neden anakart yansın ki?
    Cebinde duruyor terden vs nem kapıyor zamanla oksitleniyor ömrü bitiyor
  • 13-06-2021, 00:42:23
    #13
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinde duruyor terden vs nem kapıyor zamanla oksitleniyor ömrü bitiyor
    Pandemi döneminde olduğumuz için neredeyse hiç dışarı çıkmıyorum bu nedenle hiç cebimde olmuyor hocam
  • 13-06-2021, 00:43:04
    #14
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonumda yedeği alınmamış çok fazla dosya olduğu için maalesef sıfırlayamam hocam en son ihtimal olabilir. Teşekkürler
    Hocam bootloopta cihazınız.
    Hardbrick olduysa zaten yetkili hesap olmadan açılmayacaktır muhtemelen.

    Hardbrick olmayıp sadece bootloop'a düştüyse miflash ile cihaz yazılımını flaşlayacaksınız.

    Miflash'ta yazılım yüklerken 3 seçenek mevcut.

    Clean all, save user data, clean all and lock.

    Save user data kullanarak flaşladığınız da dosyalarınızı silmeden yazılımı üstüne flaşlıyor.

    Cihazınızı fastboot'a alabilirseniz bu şekilde açabilirsiniz.
  • 13-06-2021, 00:44:26
    #15
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinde duruyor terden vs nem kapıyor zamanla oksitleniyor ömrü bitiyor
    Şaka mısınız hocam?

    Anakart yanmış demiştiniz, yazmayayım dedim.
    Yanlış yönlendirmeyin insanları.
  • 13-06-2021, 00:45:13
    #16
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bootloopta cihazınız.
    Hardbrick olduysa zaten yetkili hesap olmadan açılmayacaktır muhtemelen.

    Hardbrick olmayıp sadece bootloop'a düştüyse miflash ile cihaz yazılımını flaşlayacaksınız.

    Miflash'ta yazılım yüklerken 3 seçenek mevcut.

    Clean all, save user data, clean all and lock.

    Save user data kullanarak flaşladığınız da dosyalarınızı silmeden yazılımı üstüne flaşlıyor.

    Cihazınızı fastboot'a alabilirseniz bu şekilde açabilirsiniz.
    O zaman dediğiniz gibi save user data kullanarak yazılım yüklemeye çalışayım fastboota girebiliyorum. Şarjının bitmesini beklesem bitince düzelir mi? Bir de stock romda kasmalar mevcuttu önerebileceğiniz custom rom var mı?
  • 13-06-2021, 00:48:29
    #17
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman dediğiniz gibi save user data kullanarak yazılım yüklemeye çalışayım fastboota girebiliyorum. Şarjının bitmesini beklesem bitince düzelir mi? Bir de stock romda kasmalar mevcuttu önerebileceğiniz custom rom var mı?
    Önce stock romda cihazınızı açıp verilerinizi kurtarın, ondan sonra custom rom için araştırmayı yaparız hocam.

    Şarjının bitmesini bekleseniz de bir şey değişemeyecek.

    Redmi S2 Global 12.0.2.0 altta Fastboot 2.0GB boyutunda olanı indirmeniz gerekir.
  • 13-06-2021, 00:48:53
    #18
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mısınız hocam?

    Anakart yanmış demiştiniz, yazmayayım dedim.
    Yanlış yönlendirmeyin insanları.
    şakayım hocam