telefonun sıfırlanmasının bir sakıncası var mı? silinmemesi gereken şeyler yok ise fastboot'a gireibliyorsanız direk pcden yazılım atabilirsiniz yada direk recovery moda giriyor ise hard reset atabilirsiniz cihazdan.
Ses kısma + güç tuşu fastboot moda alır cihazı.
Basılı tutarak bir dener misiniz?
Fastboot'a giriyor ise miflash ile cihaz içeriğini silmeden yüklemeyi de deneyebiliriz.
Telefonumda yedeği alınmamış çok fazla dosya olduğu için maalesef sıfırlayamam hocam en son ihtimal olabilir. Teşekkürler