• 13-06-2021, 00:51:06
    #19
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce stock romda cihazınızı açıp verilerinizi kurtarın, ondan sonra custom rom için araştırmayı yaparız hocam.

    Şarjının bitmesini bekleseniz de bir şey değişemeyecek.

    Redmi S2 Global 12.0.2.0 altta Fastboot 2.0GB boyutunda olanı indirmeniz gerekir.
    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim dediğiniz dosyayı indiriyorum.
  • 13-06-2021, 00:51:41
    #20
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şakayım hocam
    Anlamadığınız konularda yanlış yönlendirmenizin başka bir mantığı olamaz zaten.
  • 13-06-2021, 00:52:38
    #21
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığınız konularda yanlış yönlendirmenizin başka bir mantığı olamaz zaten.
    anladığım bir konu, anakartı yanmış
  • 13-06-2021, 00:55:28
    #22
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim dediğiniz dosyayı indiriyorum.
    Rica ederim, clean all kısmına dikkat edin hocam.

    Takıldığınız yerde dönüş yaparsanız yardımcı olurum.
  • 13-06-2021, 01:33:40
    #23
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, clean all kısmına dikkat edin hocam.

    Takıldığınız yerde dönüş yaparsanız yardımcı olurum.
    Hocam miflash cihazımı görmüyor. ADB sürücülerini kurdum fakat maalesef düzelmedi.
  • 13-06-2021, 01:35:19
    #24
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam miflash cihazımı görmüyor. ADB sürücülerini kurdum fakat maalesef düzelmedi.
    driver booster ile tarama yapıp oradan cihazınızın driver'i güncelleyin hocam direk.
  • 13-06-2021, 02:00:41
    #25
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    driver booster ile tarama yapıp oradan cihazınızın driver'i güncelleyin hocam direk.
    Güncelledim fakat hala görünmüyor.
  • 13-06-2021, 02:16:05
    #26
    İnternetten araştırarak farklı sürümleri denedim birinde çalıştı yani cihazımı gördü.
  • 13-06-2021, 02:17:08
    #27
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten araştırarak farklı sürümleri denedim birinde çalıştı yani cihazımı gördü.
    Hocam en kötü yapamadıysanız tw - anydesk id yollayın bakayım.