• 13-06-2021, 13:57:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Geçen aylarda benim de başıma geldi ve anakart yanmış dediler o yüzden kenarda duruyor boş boş. Bi çözümü varsa bana da yazar mısınız ?
  • 13-06-2021, 20:09:49
    #29
    Aynı cihaz aynı olay benim başıma geldi, telefoncu anakartın bozulduğunu söyledi.

    Edit: Xiaomi pişmanlıktır.
  • 13-06-2021, 20:57:54
    #30
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı cihaz aynı olay benim başıma geldi, telefoncu anakartın bozulduğunu söyledi.

    Edit: Xiaomi pişmanlıktır.
    Çok haklısınız hocam aldığıma o kadar pişman oldum ki zaten aşırı kasıyordu son zamanlarda
  • 14-06-2021, 13:01:02
    #31
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen aylarda benim de başıma geldi ve anakart yanmış dediler o yüzden kenarda duruyor boş boş. Bi çözümü varsa bana da yazar mısınız ?
    Hocam bugün telefonculara sordum çok büyük ihtimal emmc arızası varmış. Çöp olmuş yani onu yaptırana kadar başka telefon al daha iyi diyor. Bunca yıl telefon kullandım, 4 5 yıl j7 2016 kullandım 1 kere bile telefoncuya gitmedim hala sapasağlam duruyor. Xiaomi telefon durduk yere bozuldu. İlk xiaomi deneyimimdi ve son olacak.
  • 26-11-2023, 00:18:02
    #32
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bootloopta cihazınız.
    Hardbrick olduysa zaten yetkili hesap olmadan açılmayacaktır muhtemelen.

    Hardbrick olmayıp sadece bootloop'a düştüyse miflash ile cihaz yazılımını flaşlayacaksınız.

    Miflash'ta yazılım yüklerken 3 seçenek mevcut.

    Clean all, save user data, clean all and lock.

    Save user data kullanarak flaşladığınız da dosyalarınızı silmeden yazılımı üstüne flaşlıyor.

    Cihazınızı fastboot'a alabilirseniz bu şekilde açabilirsiniz.
    Hocam selamlar, konuya istinaden yazıyorum bende. Xiaomi farklı model telefonum var. Yeni Samsung telefon aldım ve transfer yapıyordum dosyaları Smart Switch Mobile uygulaması ile telefon kapanmıış ve şu an kapanıp açılıyor sadece MI yazısı çıkıyor ne yapabilirim dosyaları silmeden transfer tekrar yapabilmek için?