Hocam bootloopta cihazınız.
Hardbrick olduysa zaten yetkili hesap olmadan açılmayacaktır muhtemelen.
Hardbrick olmayıp sadece bootloop'a düştüyse miflash ile cihaz yazılımını flaşlayacaksınız.
Miflash'ta yazılım yüklerken 3 seçenek mevcut.
Clean all, save user data, clean all and lock.
Save user data kullanarak flaşladığınız da dosyalarınızı silmeden yazılımı üstüne flaşlıyor.
Cihazınızı fastboot'a alabilirseniz bu şekilde açabilirsiniz.
O zaman dediğiniz gibi save user data kullanarak yazılım yüklemeye çalışayım fastboota girebiliyorum. Şarjının bitmesini beklesem bitince düzelir mi? Bir de stock romda kasmalar mevcuttu önerebileceğiniz custom rom var mı?