Konu
Telefon Açılış Ekranında Kaldı
13-06-2021, 00:38:52
#10
EfeReis06
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şarjı tamamen bitince şarja takarak dolmasını bekleyin daha sonra açın. Eğer düzelmezse stock rom yolu gözüküyor.
https://www.google.com/search?q=redm...e-gws-wiz-serp
Teşekkür ederim hocam bu ekranda şarjın bitmesini bekliyorum o zaman.
sirdogukan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anakart yanmış
Durduk yere neden anakart yansın ki?