Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarjı tamamen bitince şarja takarak dolmasını bekleyin daha sonra açın. Eğer düzelmezse stock rom yolu gözüküyor.

https://www.google.com/search?q=redm...e-gws-wiz-serp
Teşekkür ederim hocam bu ekranda şarjın bitmesini bekliyorum o zaman.

sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anakart yanmış
Durduk yere neden anakart yansın ki?