Birikimi Nerde Yapıyorsunuz?
23
●359
- 10-06-2021, 19:03:49Binance'de dolar olarak tutmak yapılabilecek en mantıklı hareket gözüyle bakıyorum
- 10-06-2021, 19:17:53O daha sıkıntı bence hocam normal dolardan daha riskli.batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Eğer kriptoya vergi gelirse o doları çekerken kripto vergisi isteyebilirler
2. Uzmanların dediği gibi bu tarz siteler para saklamak için uygun değil, en iyisi binance ama sonuçta oda bir site - 10-06-2021, 19:19:15Ülke bu haldeyken türk lirasında birikim yapmanı tavsiye etmem. Bir banka'da altın veya döviz hesabı açtırıp orada tutabilirsiniz o zaman.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2021, 19:20:53Dediğim gibi o tarz yatırımlara sıcak bakıyorum ama bu denli tepeden almam maalesef, yarın birşey olup 7 lere düşmeyeceğinin garantisi yokbatikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2021, 19:38:44Hocam hisseler hakkında çok bilgim yok maalesef bir ara denedim beceremedim.MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak dediğim gibi sonsuza kadar tutmayacağım örneğin 5 ay sonra çekeceğim ve biriken parayı işleteceğim örneğin site alacağım vs vs. Gibi o yüzdne hisse düşerse ne yaparım? - 10-06-2021, 19:48:00O zaman bahsettigim formul ise yaramaz hocam. Ben mesela 5-7 yildir biriktiriyorum dedigim gibi dovizden de cok kazandim. Kisa vade bu karli bir is olmazcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2021, 00:20:09Yani o kadar uzun tutamam maalesefMrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle