batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke bu haldeyken türk lirasında birikim yapmanı tavsiye etmem. Bir banka'da altın veya döviz hesabı açtırıp orada tutabilirsiniz o zaman.
Dediğim gibi o tarz yatırımlara sıcak bakıyorum ama bu denli tepeden almam maalesef, yarın birşey olup 7 lere düşmeyeceğinin garantisi yok