Yatirim hesabina atip borsadan hisse al. Her ay al. Maliyetine bakmadan. Bir de temettu veren bir hisse al. Bence doviz ve altindan cok daha fazlasini biriktirirsin. Sahsen ben boyle yapiyorum, tavsiye ederim.