MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatirim hesabina atip borsadan hisse al. Her ay al. Maliyetine bakmadan. Bir de temettu veren bir hisse al. Bence doviz ve altindan cok daha fazlasini biriktirirsin. Sahsen ben boyle yapiyorum, tavsiye ederim.
Hocam hisseler hakkında çok bilgim yok maalesef bir ara denedim beceremedim.
Ek olarak dediğim gibi sonsuza kadar tutmayacağım örneğin 5 ay sonra çekeceğim ve biriken parayı işleteceğim örneğin site alacağım vs vs. Gibi o yüzdne hisse düşerse ne yaparım?