caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hisseler hakkında çok bilgim yok maalesef bir ara denedim beceremedim.
Ek olarak dediğim gibi sonsuza kadar tutmayacağım örneğin 5 ay sonra çekeceğim ve biriken parayı işleteceğim örneğin site alacağım vs vs. Gibi o yüzdne hisse düşerse ne yaparım?
O zaman bahsettigim formul ise yaramaz hocam. Ben mesela 5-7 yildir biriktiriyorum dedigim gibi dovizden de cok kazandim. Kisa vade bu karli bir is olmaz