Merhabalar,
Bir yakınım var 2007 doblo aracı var kargoculuk yapmak istiyor.
Şehir hatay/antakya
sizce kârlı bir iş mi yapmalı mı? yaparsa hangi şirketle yapsa daha iyi olur? bu araçla olur mu?
tecrübeli birileri biraz bilgi verebilir mi?
Saygılarımla.
Kendi aracın ile kargoculuk
7
●308
- 31-05-2021, 22:42:45Merhaba,
Kocaeli'de Hepsiburada da çalışanlar var çok kârlı diyorlar açıkçası hatta adamın Passatı var onunla yapıyor arada o araç ile geliyor yani, fiorinosu filan var. Sanırım dağıtımına göre vs değişiyor ama burada yapan çok. Şahıs şirketi kurup doblo / fiorino ile iş alıyorlar çok yoğun bir dağıtım var burada. Bildiğiniz gibi hepsiburada, trendyol vs büyük firmaların depoları Gebze / Kocaeli de ve günlük teslimat yapıyorlar, yani akşam 11-12 de sipariş veriyorum ertesi sabah 09:00 - 10:00 arası getiriyorlar bu sayede çok hızlılar. - 31-05-2021, 22:46:45Aracın yaşı yüksek en az 2018 ve üstü model olması gerekir şirket için ama acente için sorun olmaz önemli olan acetenin verdiği paradır.
Kargo şirketi örneğin günlük 100 km baz alarak fiyat verir mesala 100 tl artı kdv gibi 100 km den sonra her km için 1 lira verir örneğin.
aracın modeli yüksekse acente yerine şirkette çalışması her zaman mantıklı. Hepsi burada gibi firmaların gelen kargosu önemli yani İstanbulda kazananla Hatay bir olmaz para kazanamaya bilirsiniz. - 31-05-2021, 22:46:59Yurt dışındaki Amazon Flex tarzı güzel bir kazancı olacağını düşünmüyorum + olarak araç yaşına dikkat ediyor şirketler.
- 31-05-2021, 22:50:48Günde kaç saat çalışıyorsunuz? Kazandığınız min-max miktarlar nedir hocam bütün giderler çıkıldıktan sonra? Bende bu sıra arabayı değiştirmeyi düşünüyorum, ticari araç alıp bir denesemmi diye üzerinde düşünüyordum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2021, 23:18:58İlaç firmasında çalışıyorum günlük servis servis aylık maaşı 5200e geliyor haftasonu tatil sabah 8 akşam 6 çalışma saatleri aracım 2015 doblo koltuklu fakat eski çalışan olduğumuz için müsade ediyorlardı şimdi koltuksuz panelvan istiyorlar benimda burama kadar geldiği için baskıdan dolayı işimi satıyorum
Çalışma memur gibi olduğu için güzel en azından bayramın seyranın var 😄 - 01-06-2021, 00:16:04Günde ortalama 10 saatsaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma alanında ve kargo yoğunluğuna göre değişir
Ortalama 3,500 gider var
Ortalama kdv dahil 8.000 fatura kesiliyor
Şirkete göre sabah 5 ila 7 arası mesai başlar araç indir ayir geri yükle rut yap 10.30 11 arası dağıtıma çıkarsın akşam 5 5,30 arası mal bedeli teslimat için şubeye geçersin yani minimum 8 saat mola vermeden çalışırsın alanında kargo varsa bitene kadar devam
Alana göre saatte 15 ila 20 kargo dagitabilirsin acemilik dönemi tam bir zulüm
İlk 2 ay çalışırsan alışır devam edersin
Şuan en yüksek Trendyol express verir o da maximum aylik 9.600 kdv dahil fatura kestirir tabi yüzde yüz müşteri memnuniyeti sarti var
Kargo başı 4,30 + kdv geniş alanda dağıtım yaptırır km yaptirip seni ve aracını yıpratır
Kargo şirketleri zaten facia
Ben 10 saat dağıtım yapar saatte 10 toplam 100 hesabı yapmayın asla
Ayda maximum 22 ila 24 gün çalışırsınız hesabınızı buna göre yapın 30 gün asla olmaz
Rezillik yaşamak isteyen deneyebilir
