Merhabalar,
Bir yakınım var 2007 doblo aracı var kargoculuk yapmak istiyor.
Şehir hatay/antakya
sizce kârlı bir iş mi yapmalı mı? yaparsa hangi şirketle yapsa daha iyi olur? bu araçla olur mu?
tecrübeli birileri biraz bilgi verebilir mi?
Saygılarımla.