saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde kaç saat çalışıyorsunuz? Kazandığınız min-max miktarlar nedir hocam bütün giderler çıkıldıktan sonra? Bende bu sıra arabayı değiştirmeyi düşünüyorum, ticari araç alıp bir denesemmi diye üzerinde düşünüyordum.
Günde ortalama 10 saat
Çalışma alanında ve kargo yoğunluğuna göre değişir
Ortalama 3,500 gider var
Ortalama kdv dahil 8.000 fatura kesiliyor
Şirkete göre sabah 5 ila 7 arası mesai başlar araç indir ayir geri yükle rut yap 10.30 11 arası dağıtıma çıkarsın akşam 5 5,30 arası mal bedeli teslimat için şubeye geçersin yani minimum 8 saat mola vermeden çalışırsın alanında kargo varsa bitene kadar devam
Alana göre saatte 15 ila 20 kargo dagitabilirsin acemilik dönemi tam bir zulüm
İlk 2 ay çalışırsan alışır devam edersin
Şuan en yüksek Trendyol express verir o da maximum aylik 9.600 kdv dahil fatura kestirir tabi yüzde yüz müşteri memnuniyeti sarti var
Kargo başı 4,30 + kdv geniş alanda dağıtım yaptırır km yaptirip seni ve aracını yıpratır
Kargo şirketleri zaten facia

Ben 10 saat dağıtım yapar saatte 10 toplam 100 hesabı yapmayın asla

Ayda maximum 22 ila 24 gün çalışırsınız hesabınızı buna göre yapın 30 gün asla olmaz


Rezillik yaşamak isteyen deneyebilir