1,5 yıldır yapıyorum
Uzak dursun, araç yaşı büyük zaten kabul etmez şirketler.
Görüldüğü gibi kolay değil
Vaadedildigi gibi kazancı yok
Aşırı yorucu

Bu konu hakkındaki soruları buradan yanıtlayabilirim