1,5 yıldır yapıyorum
Uzak dursun, araç yaşı büyük zaten kabul etmez şirketler.
Görüldüğü gibi kolay değil
Vaadedildigi gibi kazancı yok
Aşırı yorucu
Bu konu hakkındaki soruları buradan yanıtlayabilirim
Günde kaç saat çalışıyorsunuz? Kazandığınız min-max miktarlar nedir hocam bütün giderler çıkıldıktan sonra? Bende bu sıra arabayı değiştirmeyi düşünüyorum, ticari araç alıp bir denesemmi diye üzerinde düşünüyordum.